Klient, který si uplatňuje právo z odpovědnosti za vady je povinen uvést do reklamačního formuláře následující údaje:
-
jméno a příjmení/obchodní jméno
-
adresu dodání
-
druh a množství zboží
-
telefonický a e-mailový kontakt
-
podrobně popsat projevovanou závadu na výrobku nebo zakoupeném zboží
-
Vytištěný formulář přiložte k reklamovanému výrobku nebo zboží.
-
Zašlete nám reklamovaný výrobek nebo zboží na naši adresu: Group Electric s.r.o., Rázusova 47, 040 03 Košice. Nezapomeňte přiložit doklady potřebné k uznání reklamace, zejména kopii faktury, která slouží i jako záruční list.
-
Reklamace služby (opravy výrobku) je podmíněna prokázáním téže závady (pokud to typ nebo stav výrobku či zboží umožňuje), čehož důkazem je výpis z certifikovaného Diagnostického zařízení, vyhotovený v autorizovaném servisu ještě před odesláním do opravy a po realizované opravě.
-
Po obdržení zboží a přezkoumání popisovaného problému Vám náš pracovník vystaví "Reklamační protokol", který bude obsahovat všechny údaje o zboží, závadě a datu přijetí reklamace. Den vystavení reklamačního protokolu bude považován za den ukončení reklamačního procesu.
-
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od zahájení reklamačního procesu. O ukončení reklamace Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo písemně.
-
Podrobnější informace o reklamačním řízení je možné nalézt i v předpisu č.. 250/2007 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č.. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů.
-
V případě jakýchkoliv nejasností reklamace nás kontaktujte telefonicky na t. č.. 0905 535 911 nebo prostřednictvím e-mailu info@groupelectric.sk.
Aktualizováno 25. 03. 2015