KONTAKTY

Group Construction s.r.o.

tel: 0905 535 911

servis@groupconstruction.cz

» Reklamační Formulář
Reklamačný Formulár
* Povinné údaje: img
Obchodní jméno: *
IČ: *
DIČ: *
Jméno a Příjmení: *
Adresa: *
Město a PSČ: *
Funkce zařízení: *
Výrobní číslo dílu: *
Popis reklamované závady: *
Telefonický kontakt: *
E-mail: *
Četl jsem obchodní a servisní podmínky: *
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Opište text z obrázku: *
 
Při uplatňování reklamace:

Klient, který si uplatňuje právo z odpovědnosti za vady je povinen uvést do reklamačního formuláře následující údaje:

  • jméno a příjmení/obchodní jméno

  • adresu dodání

  • druh a množství zboží

  • telefonický a e-mailový kontakt

  • podrobně popsat projevovanou závadu na výrobku nebo zakoupeném zboží

 

  1. Vytištěný formulář přiložte k reklamovanému výrobku nebo zboží.

  2. Zašlete nám reklamovaný výrobek nebo zboží na naši adresu: Group Electric s.r.o., Rázusova 47, 040 03 Košice. Nezapomeňte přiložit doklady potřebné k uznání reklamace, zejména kopii faktury, která slouží i jako záruční list.

  3. Reklamace služby (opravy výrobku) je podmíněna prokázáním téže závady (pokud to typ nebo stav výrobku či zboží umožňuje), čehož důkazem je výpis z certifikovaného Diagnostického zařízení, vyhotovený v autorizovaném servisu ještě před odesláním do opravypo realizované opravě.

  4. Po obdržení zboží a přezkoumání popisovaného problému Vám náš pracovník vystaví "Reklamační protokol", který bude obsahovat všechny údaje o zboží, závadě a datu přijetí reklamace. Den vystavení reklamačního protokolu bude považován za den ukončení reklamačního procesu.

  5. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co možná nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od zahájení reklamačního procesu. O ukončení reklamace Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo písemně.

  6. Podrobnější informace o reklamačním řízení je možné nalézt i v předpisu č.. 250/2007 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č.. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů.

  7. V případě jakýchkoliv nejasností reklamace nás kontaktujte telefonicky na t. č.. 0905 535 911 nebo prostřednictvím e-mailu info@groupelectric.sk.

 

Aktualizováno 25. 03. 2015

 

ZWM4N